perjantai 30. lokakuuta 2015

καλημερα, καληνυχτα

Hei taas! :)  Toinen työharjottelu viikko alkaa olla lopuillaan niin mä nyt ajattelin vähän kertoa mitä täs on ollut. Elikkäs oon tehnyt ihan niitä perus tallitöitä, mistä kerroin jo viime postauksessa. Oon ratsastanut nyt tähän mennessä kaksi kertaa koulua kentällä ja maastoillu enemmän. Kaksi kertaa oon vetänyt asiakkaille käyntimaaston tuolla vuoristossa ja tällä viikolla pidin myös kaksi tuntia alottelijoille. Tämä viikko on ollut vielä kiireinen, kun on ollut paljon matkailijoita, jotka haluavat päästä ratsastaa maastoon ja rannalle. Maastoilu tapahtuu tässä tallin ympäristössä,  mutta aina rannalle mennään kuorma-autolla. Me laitetaan aina hevoset valmiiksi asiakkaille ja lastataan rannalle menevät hevoset kuorma-autoon. oikeestaan ihmeempää häppenkinä ei ole ollut. Tämän viikonlopun ratsastan yhtä yksityistä hevosta Gastadoria. Mä en ole ihan varma sen rodust,  kun Gabriela sanoi vain että Espanjalainen ori. Mutta sen sanon, että komea otus. Lakis lähti viikonlopuksi reissuun katsomaan uutta hevosta, niin hän sanoi että kun tulee takaisin niin suunnitellaan mulle ratsastusohjelma, että millon mennään koulua ja millon esteitä. Aa ja niin, edelleen kielen opettelu menossa joten valaisen teitä hieman tosta otsikosta siinä siis lukee hyvää huomenta hyvää yötä. Lausutaan näin kalimera ja kalinychta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti