torstai 7. tammikuuta 2016

The final countdown

Hei! Se olisi nyt viimeisen postaksen aika. Tämän postauksen piti tulla jo ennen joulua, mutta pahoittelut viivästyksestä. Mä itkun kanssa väänsin kun puhelin hajosi ja mukana meni kuvatkin! No nyt sain sen puhelimen sen verran päälle, jotta sain kuvat. Viimeinen viikko meni ihan normaalisti työn äärellä. Torstaina (17.12) ratsastin Kadmoksella. Aiemmin en olluit Kadmosta ratsastanut, joten mielenkiinnolla testaamaan. Kadmos oli aika haastava. Hän oli tosi menevä ja hänellä oli kankikuolain, muttei bridongia. Kadmos välittömästi ohjia ottaessa pisti ruvan ryntäisiin kiinni,  niin oikeastaan koko tunnin pyrin ratsastaa melkein lyösällä ohjalla, silleen lännenratsastustyylillä. ;) Ja pyrin pitämään Kadmoksen turvan irti ryntäistä. Loppua kohden meni todella hyvin. Perjantaina sitten heti aamusta ratsastin Striken vielä viimeisen kerran. Tällä kertaa olin hieman pettynyt, kun ei oikein homma sujunut. Striken motivaatio töihin tuntui olevan nollassa. Mutta loppu oli taas ihan hyvä, niin lopeteltiin sit siihen. Kokonaisuudessaan tämä työharjottelu on ollut onnistunut. Opin paljon eritapoja tehdä näitä hommia, vaikken löytänyt vielä ihan sitä oma tyyliä, sain siihen paljon apuja. Nyt uusin silmin ja lisää oppineena palaan kotona hommiin ja katsoo, mitä tapoja tahdon täällä soveltaa. Nyt en oikein ole muuta lisättävää niin loppuun sit kuvia!:)
Rudolf valjakko kilpailuissa

Rudolf

Strike ja aamu aurinko

Lady Pig, Johanna ja minä lähdössä ruokaostoksille. Ja mitkäs muutkaan kuin ratsastuskypärät päässä :D


Fatsuli.

Mister X: n halennut kieli. Sitä se tykkäsi esitellä ja urakalla.:P

Amethystiä kiinnosti ihan hirveesti, kun karsinan seinälle oli ilmestynyt joulukoriste.

Tyypillinen Mister X. Siis silloin kun hän ei yrittänyt syödä minua. :D

Törkeän tärähtänyt kuva mutta saluunan takka joulukoristeineen


Joulu saluuna

Johannan kanssa poseerattiin viimeisenä iltana. Kun enhän mä voinut lähteä ilman kuvaa joulupukin kanssa.

Minä, Elina ja Johanna



Sinne jäi Sievin sota kengät roskikseen. Kovan taistelun ne kävi tämän 9 viikon aikana. Sen verran hyvin ottivat osumaan niin päästin kärsimyksistään  lepoon. (Huomaa nippusiteillä korjattu vetoketju, HYVÄ MINÄ! )


Se oli nyt sitten siinä. Ikävä jäi, mutta jos hommat menisi tällä kertaa suunnitelmien mukaan, niin minua odottaa kesä Rhodoksella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti